Alla inlägg den 4 december 2008

Av Johan Lövgren - 4 december 2008 10:11

Försäkringskassan förnekar sig inte. Är det inte krånglande dataprogram så är det socialt inkompetent personal...


Man gör allt för att försvåra livet för folk. Att få en Whiplashskada är, enligt de som drabbas, förjävligt. Den smärtan som förföljer konstant. En vän som lider av detta kan intyga. Att sen, som fallet i länken, råka ut för läkare/handläggare som påstår att de stora brösten skulle vara orsak till smärta måste bara vara too much !


Denna myndighet orsakar mer lidande än bättring...


När man begär tillfällig föräldrapenning t.ex måste men svara på frågan varför man inte begärde ersättning första dagen man var hemma... Jag svarade en gång att " jag tar hand om mitt barn, har inte tid att sitta vid nån jävla dator hela dagen".... Uppenbarligen dög det som förklaring, eftersom jag fick ersättning. Nästa gång ska jag skriva "fader vår" som förklaring... Tror inte de läser i alla fall...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards