Alla inlägg den 10 december 2008

Av Johan Lövgren - 10 december 2008 21:09

Idag har jag ätit lunch med KAPTEN ZOOM ! ! !


På skolan där jag arbetar skulle det äga rum en sångföreställning idag. Jag visste inte vilka det var.... När jag passerar matsalen strax före lunch så stod han bara där; Kapten Zoom...


Han ville snacka till sig en lunch innan föreställningen. Tillsammans med en elev åt vi dagens nötstek med tillhörande bearnaise...


Min barndomsidol satt alltså i matsalen på mitt jobb och käkade klyftpotatis!...Stort!.. Eleven som var med såg bara "Peo" i "Vintergatan" framför sig.. (Är jag gammal, eller?)


En trevlig man är han i alla fall, Anders Linder. 67 år och full av energi. Sedan bjöd han på en underbar föreställning kring mobbing.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards